tiistai 9. heinäkuuta 2013

Mitt Nya Liv Börjar nu !

Alltså hu sku ja nuh börja eller vi ska säga mee vad ska ja börja.. haft ganska jobbigt inom domhär 5-6 kk:na^^ ja ble ihop mee en ganska ihana jätkä (kan int mämna noo namn sorry..) men jaa de vah 18.12.2012 trodde faktsikt att han sku ha vari något speciellt .. hade vänta mitt liv med honom .. vi vah 3kk o 2 dagaa ihop sen lämna han mig.. ( 14.3.2013 ) o de hände på en torsdag alltså de vah skola nästa dag så ni kan nästan tänka på hurant humöör jag var..nuh kelaa ni säkert att ja vah liite lessen o sådäär men ja vah mycke värre än de .. när ja börja grååta så skrek ja o allt sånt.. så .. jaa.. hehe^^ men jaa anyways kan selittää liite .. ja o han e int på samma klass utan vi ee i samma skola.. o jag vahr i datasaal 2 o hade timme o han va i 1 sen liksom ja baa böraj grååta o sne fuu ja utanför datasaalen o sitta.. sen veet ja int, ja baa börja skriika o sådää.. sen så ja hans ilme genom dörrkaaveln... den så hems sådäär "oroande" ut men int brydde han sig sääkert.. sen ja vah tyyp int på någo timmaa på den dagen ha hamna ti skolkurator.. tackvaare.. de o allt faan .. se ntvingade hon mig o tala me honom .. så dom förde mig i ett ensam rum sen hämtades han hiit^^ sen bee de bra o vi ble ihop igen ... men sen nästa månda to de sluut..nästa dag laga han på facebook att han ee ihop med en annan .. okeii man kan int oot kärlek någo men .. att han hade int sätt henne föruut aldri ..o hon bor 3 timmars kör matka därifrån vart han bor^^ så de to på liite men ja lärde mig med tiiden att accepteera de.. sen räckte de hmm 1 vecka.. o jag o han blee "nära vänner " int veet ja.. o sen börja han baa byyta muija joka viikko... nu t.o.m har han en nyy.. 
jaah? 
nya korun(:


men liksom han får göra vad han vill .. de ee fine .. nuh oxå ha han börja kela att han måst blii nnåå satans bodare... vittu han ee heeet 
jag jorvis :D
så som han ee vittu ja saknar den gamla han men avskyr den nyya han ee snäll ti dom han rååkar blii kär i .. men fitti oot alla andra... no jaa back to the point..sen 27.3 så ja hade ganska stressig dag.. ville int ääta någo i maten heller.. o jaa hehe svimma i skolan.. på sista rasten .. o fick hjärnskakning o fuu ti jorv.. me ambulans.. sen vah mamma o pappa där när ja kom ^^ dom stack mig helt sjukt mycke de vah int kiva.. men hmm sen liite baakoot dåå när ja svimma.. så han som ja vah ihop me han kom diit.. alltså han blee orolig fattaa nog int vfö..^^ men den dagen önskade ja faktiskt att ja int skulle ha vaaknat^^ men jaa tyvärr gjorde ja de.. men hehe .. yees.. vah annat ska ja nuh berätta :D laga napa koru :D 
häär 30.6.2013 :D själv xD köpte oxå igåår en nyy napa koru och en nahkatakki (: 8.7.2013 vah oxå ti lintsin .. ft:ida, soffu, nina ja minä :D 
Vann en dumle juttu :D lucky number 18^^ kela på dendää tyypen  som ja blee ihop mee 18.12.2012 -__-
vann tiidigare 3.5 kg ships xD number 10 :D
jag,soffu,steffa ja niina :)

Träffade en annan kaveri diit oxå soffu vah sådää Chrisu Chrisu CHRISUUU ja baa saa titta framååt o ja blee heelt steel blee så glaad att see honom .. :) han ee ganska vikti ^^ fick en mugg av honom :)
taccck c':::
Sen jaa fuu alla baa himaa :) soffu kom ti oss <3 o sen seenare fuu vi o chilla ti veikkola mee steffa :D tala mee rony en tiid i kännyn där oxå hihi :O 
jag o soffu <3 här ser ni btw min nya nahka takki :D
klockan vah nåå 12 på kvällen o ljust o ihanaa :D
Hheeh nuh sitter ja ensam hiiit .. soffu fuu hem idaa (9.7.2013)  heelt jsut alltså.. o jaa veet nuh int meera vah ja ja sku säga ^^ tänker på en dabbe veet int vfö^^ hehe alltså den som ja vah ihop meed dåå.. jaa btw soffu fick nuh mig o lyssna på en biisi den ee so beeest <3   https://www.youtube.com/watch?v=3skeQwQAQ-Y löönaa sig att lyssna <3 ^_^ DANIEEEL <'3
Men som sakt människor IDAAA börjar mitt nya liiv .. glömmer allt skiit koncentreesaa på ett heelt nyt.. <3 o ska nuh oxå lyckas i skolan bra = it means no cute boys :D
no bye bye 
//:Christa.Grönroos (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti