perjantai 12. heinäkuuta 2013

Okeii tota här ee en liiten chatti som jah ha mee min bästis <'3 kan färdigt säga att hon ee liite speciell :'D

Okeii siis ja ååt blåbärs paj o sen sekos Soffu :'D -->

Soffu: Tänk på alla småa blåbär som kryper inne i dejj nä du ha äti dom sen hyökkää dom innifrån :D

Jag: Soffu Lääkkeet!

Soffu:man fåå int taa domhä mina lääkkeet uutan recept o ja seer int recepte i mörkne 


Jag:no men dabbe :D vittu du behöver baa dedää satans pecepte fö att taa ut 

de vittu int 
ska du ha de brevee dig när du poppsii dom :'D
recepte*
eller haa du no käyttö ohjeet?

ti dom:D


Soffu:visst ska ja. mamma saa. o dessutom så troo ja att ja imisstag syöttä 

dom ti frille :

*:c

boorde gåå o titta om hon lever..
nojoo imoron sen
elr nästa vecka



Jag: ei näin :D


Soffu:juuust näin :)


Jag:ei faan dehää kommer så ti blogin :D


Soffu:neeeeejjj 1!!!ja vill int attALLA fåå veeta hudan ja e påriktit ;c
Matonen.. mustikka päässä. de fåå du int säga ti nååån!n ;(
du kan säga att ja e en matonen
men du fåå int säga att ja haa en mustikka päässä
Nykyajan ihmiset on pullamössöä
muhaha:D



jag:oioi dehää blii så kiva :D


Soffu: ja e tyst.
pullamössömassa (Y)
oho
oon hiljaa.


Jag: XDD


soffu:visste du att vi e alla gjorda av pullamössöö 
 de e ganska jännää på nååt sätt



jag: du ee jännä på nåt sätt :D


soffu: aaah du mee :*


jag:seura tekee kaltaisekseen ^^


Soffu:jäääboouu :'3
Fast vi e int somtuur pullamössöö meera
Vi leker människoo, fast egentligen e vi int
vill du veeta va vi e?



Jag: joo ja e int så sääker D:


Soffu:Veetdu diit nånstans i nån annan planet finns ett stort äppel som dom 
sombor där kallaa föö "hus" men de e ett äppel. Men dom e jälkeenjääneitä så 
dom tajuu int de.
jaaja, DOM diit haa skapa oss "människoo" av en stoooor pullamössö deeg. Sen 
ha dom forma oss ti människoo.. Däffö e vissa missbildade.... o sen haa dom nu 
lärt degen att taala o lisääntyy o sånhäänt. men de e just de som e jännä att vi 
e int oss själva. vi bestämmer egentligen int om någo själv. de e dom diit 
nånstans som ohjaa oss me såndänä guula fjärrkontroller..
men dehä kan vi int berätta ulkomaailmalle fö dom sku järkyttyy..
o de vill vi int
o dom har muuten oxå mustikoit i doms huvven 
 ja ha int ännu fått reda på vfö..


jag:soffu ja tror att de ee best att du går o soova:D



soffu:onks pakko? Ja haa kiinnosyavat keskustelut käynnissä me en rölli
oho
kiinnostaat
kiinnostavat
osaankirjoittaa.com



jag: xD


soffu:Men ja ha ju int berätta hu smurffana kom till :O


Jag:nejj faan ja hinner int ees mee mee dina juttun :O



Soffu:All den mössö som e gammal, rutit elr sånt, tyyp baa dåålit elr 
missbildat
JAA
Så dom laagaa smurffaa av de o färjaa dom rööda. OBS. rööda. sen skickaa 
dom 
smurffana ti deras smurfplanet o diit mä solen lyyser på dom såå blii dom blåa. 
De e oxå dom däär tyyppina som filmaa dedä smurffit ohjelman om du ha titta 
på de nångång
de e oxå ganska jännä
o du veet dendä pahoga tyyppin?
de e just een av domdä ohjaajina som imellan fösöökee faa diit o fånfa smurffei
sen haa han dendä katten veet du vfö?
nää
fö att han kan imellan ääta av den om han int lyckas fånga smurffei
o sen byggee han uåå dendä katten igen av pullamössöö
ganska klokt igentligen
KATTBULLE! 
ja veet int muute om ja sku haa fått berättta dehääti dejj :OO



Jag:nejj jumalauta mee dig:O



Soffu:ojdå såna ord du använder flicka lilla.. kanske man borde byyta en 
snällare ohjaaja ti dejj 
som sku lära dig finare ord (:


jag: Soffu soffu soffu sku ja vah du sku ja o akta vah du säger;)


jaa o där blev hon sen hu tyst :D:D:D:D

true soffu at night :D 


//:christa.grönroos ft: Soffu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti