tiistai 16. heinäkuuta 2013


sori..

Sori ja orkka int blogga igår.. ja vah liite på dåligt humöör:s tappa mitt halsbans som ee sjukt viktigt ti mig... alltså fick de av min famu några dagaa före hon dog så..


Men som tur hitta ja den sen :) o jaa vah annat ska ja säga jag o Nikke e int kaverin meera... att joo.. missa honom .. o .. men yees.. sen så ja en konsti dröm men jaksaa int skriiva den c: :D
o hmm idaa så ringde min mamma ti polisen o mina papper e klara alltså ja får nuh gåå o taa teorii prove.. o inssin o har teorii porve nästa veckas månda :O e baa rädd att de kommer att faa upp mot helvete... men hmm jaa här kommer liite bilder av sting som ja tooo häär pari päivää sit :)



o sen hade ja trååkigt idaa oxå-->


o hmm vah annat ska ja säga .. :D soffu kommer ti oss imån <3 <3 <3 
o sen ha niina synttärit
no juu mut mä meen 

//:Christa.Grönroos.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti