keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Onsda morron (10.7.2013) 

Ääh faan trött så saatan .. vittu ha int sovi tyyp någo o steeg upp fö en halv timme sen heeh klockan vah halv 1 på dagen .. okeii sku nog ha soovi längre emn faan när min mommo kommer hiit o hustaa på fliit så att hon ska fåå upp mig men int steeg ja upp ja baa lekt att ja sovde :P
no jaa sen så kom hon o väcka mig liite seenare men vittu de ee fittigt när hon för såå att hon kommer brevee.. sängen o skriker så saaatan -__- men jaa steg nuh upp o sen så ja att en kaveri hade satt på sin logg i facebook att MOPOKORT så däär börja ja nuh sen öva i netten på prove .. alltså ni veet int men ja ha gått mina 6 teorii timmaa (: o sern kört mina 3 körlektionen o förde papprena ti polisen förra veckans onsda 3.7.2013 så väntaa nuh att ja får papprena gookända så slipper ja o göra teorii prove.. o inssin men ja veeta att teorii prove kommer ja int igenom .. fast ja hu en sku försöka.. nå joo w.e o vittu nuh perkele börja min mommo o valittaaa hää brevee.. -.- siis vi vah nuh ti lintin o sen vah vi 3.5kg ships o en stor dumle platta.. no jaa sen så kela vi alla 4 att vi delaa de men sen så saa min mamma att vittu min broidi måst fåå de okeii ja förståår helt bra att han vill hhaa mässyy diit o sådää o j akunde braa gee de hade inget imoot de men sen när vi hade kela redan valmiiks.. att vi delaa så de vah elakt o sääga att de måst ti broidin .. :o men no joo dom fick liite ships o sen dumle.. o resten fick broidin... (: han veet nuh int om de ännu att han ee inne i armeen så de ee ylläri när han kommer takas c': okeii vittu man kan int vah mera störd en vah ja ee på min mommo just  nuh hon kan vittu inget annat än haa nåå satans fittiga ljuf o fittas me människor -.- PERKELE...hehe nuh när ja vakna idaa.. så ja baa börja kela på att ja ee uttrååkaad på mitt utsääende att ja vill haa någo ändring i de ;)
o kiva nuh rengnaa de så satan uute o klo blir 2 på dagen .. ;//
no jaa veet nuh int vah ja ska säga meera .. e fucking störd s ja tror ja slutar skriva så att ja int får eer o störda
//:Christa/grönroos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti