keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Vfö kan man int baa få en chans till..?


Att tro att drömmar kan bli sanna..
Att mirakel kan ske..
Att tro att morrondagen kan bli perfekt..
Att känna att ingen förståår dig..
Att känna sig tom..
Att viisa att man int bryr sig fast man gör det..
Att titta bort fast man vill påriktigt titta dit vart du vänt just bort..
Att känna smärta varje dag..
Att gå med ett leende runt i världen fast du påriktigt gråter innutii dig själv..
Att känna sitt liv så värdelöst..
Att villa bara försvinna och se vem skulle påriktigt sakna dig..
Människor gör fel, jag lovar att ine en ända människa i denhär världen är syndlös, att såra nån , att vara annors bara dabbig mot nån utan att tänka efter men om det hjälper inte en satans person i denhär världen e perfekt!
Jag kanske e en idiot, dabbe, satans piss huve men ja står up för mina probleem, en vänn sa till mig att de lönar sig int att rymma sina probleem fö dom försvinner int o de stämmer dom springer int bara iväg om du själv sticker, jag själv ha blivi sårad många gånger, ganska illa men vad än det ha vari har jag gett en chans till, T.o.m flera än en..
det ända jag int kan ge förlåt till nån är att om nån dödar mig sp har jag int chans att säga att den e förlåten men inne i mitt hjärta är den förlåten, jag kan int vah länge arg på nån ..
inget är tillräckligt illa så att jasku lämna nån
men vfö i skogen kan jag int få en chans till?
när mar har missat nångon jätte viktig person, är det inte så lätt att komma igenom det ännu när man har den tanken att man vill int det själv..
känslan när man dränker sig själv i tårar typ vare kväll..
jaha försöökt, ja förööker även fast ja vet att ja int kommer någonstans, förlåt vah än ja ha gjorort, den som ville att ja sku lida.. ja gör det nu,,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti